POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne prodaje trgovine Konoplja-Osvobaja.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah.

S spletno trgovino konoplja-osvobaja.si upravlja podjetje KONOPLJA OSVOBAJA d.o.o., Trg Izgnancev 3, 8250 Brežice, matična številka: 8277281000, davčna številka: SI59681756, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa(oddaje spletnega naročila).

Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

VRSTE UPORABNIKOV

Pravico do nakupa v spletni trgovini konoplja-osvobaja.si imajo vsi, ki se odločijo za nakup prek spletne trgovine.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Identiteto podjetja
  • Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo
  • Bistvene lastnosti izdelkov oziroma storitev
  • Dostopnost izdelkov
  • Način plačila in dostave
  • Časovno veljavnost ponudbe
  • Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi za stike s kupci.

 

PONUDBA PROIZVODOV IN CENE

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini konoplja-osvobaja.si ne spreminjajo pogosto. Cene veljajo v trenutku naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini konoplja-osvobaja sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in je potrošnikom na voljo na podlagi njihovega pisnega zahtevka.

NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po predračunu na račun upravitelja KONOPLJA OSVOBAJA d.o.o., Trg Izgnancev 3, 8250 Brežice.
  • S kriptovalutami
  • S plačilno oziroma kreditno kartico

 

IZDAJA RAČUNA

Ponudnik po dostavi naročenih proizvodov kupcu pošlje tudi račun.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

POSTOPEK NAKUPA

  • Na spletnem mestu www.konoplja-osvobaja.si izberete željen izdelek in ka date v košarico s klikom na gumb.
  • V košarici imate prikazane vse izdelke, ki se nahajajo v nakupovalni košarici. Količino izdelkov v košarici lahko popravite ali pa izdelke v celoti odstranite iz košarice. Lahko nadaljujete z nakupom ali pa kliknete na gumb naprej na naročilo.
  • Potrebno je izpolniti podatke plačnika, ki jih bomo potrebovali za potrditev naročila in izdelavo računa. Ob obrazcu za podatke je še enkrat vidno razčlenjeno vaše naročilo. Na koncu izberete način plačila tako, da kliknete nanj. Pred zaključkom nakupa je potrebno potrditi, da se strinjate s pogoji poslovanja. Nakup zaključite tako, da kliknete na gumb zaključi nakup.
  • Če je bilo naročilo uspešno sprejeto, se vam na spletni strani izpiše tekst vaše naročilo je bilo sprejeto. Na vaš elektronski naslov vam bomo poslali potrditveno obvestilo, da je naročilo sprejeto, ter podrobnosti vašega naročila in plačila.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o vsebini naročila. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenega asortimana proizvodov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi izdelkov, ki jih ponudnik nima na zalogi v svojem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas v katerem lahko ta dobavitelj dostavi izdelek do ponudnika. Preko elektronske pošte ponudnik sproti obvešča kupca o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo izdelkov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave proizvodov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Stvarna napaka je kadar:

  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet.
  • Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana.
  • Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.
  • Je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen, če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim proizvodom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Glede na to, da so v ponudbi spletne prodaje v večini primerov proizvodi kot prehransko dopolnilo, natančneje urejajo pogoje uveljavljanja pravice po stvarnih napakah zakon o varstvu potrošnikov in pravilnik o prehranskih dopolnilih.

Prehransko dopolnilo, ki je zapustilo prostore ponudnika, in jih je kupec sprejel, se ne vračajo nazaj k ponudniku (43. člen Zakona o varstvu potrošnikov).

DOSTAVA

Blago naročeno v spletni trgovini konoplja-osvobaja.si gre na pot v najkrajšem možnem času (običajno 2-3 delovne dni od naročila).

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko elektronske pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, imate možnost izdelke kupiti tudi v naših fizičnih trgovinah.

Za dostavo poskrbi  Pošta Slovenije d.o.o., večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v treh delovnih dneh, na področju Slovenije, zunaj meja RS pa v skladu s pogoji službe Pošte Slovenije d.o.o..

V primeru naročila nad 300,00€, vam nudimo brezplačno dostavo kamorkoli v Sloveniji.

V primeru naročila do 299,99€ je strošek dostave po ceniku Pošta Slovenije d.o.o..

VRAČILO PROIZVODOV

Ker so proizvodi večinoma prehranska dopolnila, je na podlagi Zakona o varstvu potrošnikov, po trenutku, ko proizvodi zapustijo naše prostore, njihovo vračilo nemogoče.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik KONOPLJA OSVOBAJA d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju osebnih podatkov uporabnikov v skladu z ZVOP-1.

Ponudnik navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo z naročnikom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko zaščito svojega računalnika.

KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, le če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje in v skladu z določili ZEKom-1. oglasna elektronska in ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila
  • Pošiljatelj bo jasno razviden
  • Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.

 

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
  • Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti proizvodov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe.

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridružujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnost in pravilnost vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju z vami iz tega naslova ne bremeni kakršnokoli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščitno opreme pred dostopnostjo spletne strani in uporabe le te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani. Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga sproti obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmenost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem sedežu ponudnika.